7 Şubat 2013 Perşembe

Bodrumda hamam tecrübelerim...



Bodrum Hamamı

Cevat Şakir Cad. Fabrika Sok. No: 42
Bodrum Muğla / Türkiye
Tel:(0 252) 313 41 29



Garajların karşısındaki bu hamam, merkezde  en cok talep gören hamam. Giriş 15 TL, kese +köpük masaji 7,50 TL. Benim sevmediğim tek tarafi- biraz soğuk bir hamam!! Sanırım hem tepedeki camlar açık olduğu için hem de ısıtma sistemi tam randımanlı çalıştırılmıyor. Göbek taşı bile sıcak değil. Valla İstanbuldakilere zor yatardım..neyse ki sauna var, önce girip orada terliyorum, kese-masaj da biter bitmez çıkıyorum.  Herkese ayrı küçük odalar var, eşyanı bırakıp kapıyı kilitliyorsun. Peştemal-terlik var ama ben tırsıyorum, evden götürüyorum. Keseciler gayet iyi. Keseciye 2,5 TL bahişile beraber hamam sefası 25 TLye çıkıyor. Kadın-erkek ayrı bölümlerde.
Bodrum Hamamı

Tarihi Bardakçı Hamamı
Omurçadere Sokak, No. 22
Bodrum merkez

0252/313-8114 


1749 yılında yapılan bu tarihi hamamın önünden hep geçerim, geçen gün nihayet girdim..Bodrum hamamından 5 dakikalık bir yürüyüş. İlk yapıldığında çok geniş bir alan kaplıyormus ama artık tek kubbeli küçük bir hamam.  Girişi 15TL.


Kapıdan girer girmez solda iki, sagda tek oda var. Tek oda kadınların, eşya koymak için küçük dolaplar var. Ben gittiğimde neyse ki benden başka kimse yoktu ... aynı mekanda göbekli, belinde peştemalli bir adam görmek istemezdim doğrusu. Eh tabi onun da beni peştemalli görmesini istemem! Hamam genişce bir alan, ayrıca küçük özel bir bölüm de var. Daha sıcak olur diye oraya girdim. Buranın kötü tarafı keseciyi dışardan çağırıyorlar, bekliyorsun. Ücret de daha fazla, kese-köpük masajı 15TL. Gelen keseciyi hiç beğenmedim, profesyonel değildi, yarım yamalak yaptı.  Bir daha gitmem.
 


Bardakçı Hamamı

Raşid’s Hamam (Eski Rayola )

Bu hamam biraz Bodrumun dışında, Yakaköyde. Dibekli Hanı biliyorsanız bu hamamın önünden geçmişsinizdir. İki sene kadar once kankayla gitmiştik. Çok büyük,  hamamdan çok turistik bir spa…  otobüsler dolusu turist gidiyor, sırayla yıkanıp masaj yaptırıyorlar.  O zaman kişi başı 100 TL gibi bir para vermiştik. Çok da bayılmadık ama temizdi ve merakımızı gidermiş olduk.
Raşid's Hamam- bu foto internetten, o yüzden flu


3 yorum:

  1. Super olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bodrum Hamamı için Yazılan fiyatlar beş yıl önceki fiyatlar su an yıl 2016 fiyatlar 2009`a ait.Güncel fiyat tarifesi hamam:30 tl(Sabun,Şampuan,Jilet,Havlu Terlik ve İçecekler bu fiyata dahildir.)Kese kopuk masaj 20 TL.Hamam+kese+köpük masaj+yağ masaji(20 dakika) hepsi birlikte 70 TL.Ayrıca hamamin göbek taşı ve saunası gayet iyi sixakliktadir ve yeni yapılmış olan buhar odası ile gayet güzel hizmet vermektedir.

    YanıtlaSil
  3. Hamam sauna fiyatları 2016 itibariyle güncellenmiştir.. Hamam sauna kese köpük masajı 50 TL olmuştur...

    YanıtlaSil