8 Şubat 2013 Cuma

Bodrum’un göbeğinde cennet gibi bir butik otel: Ha la Bodrum



Paradise in the middle of Bodrum: Ha la Bodrum Boutique Hotel



This lovely boutique hotel is an old original stone house with 5 elegantly decorated rooms in a huge garden full of lemon and tangerine trees. The owner Leyla Aras is a very sweet lady and will prepare breakfast and special meals if you call her a day or two ahead.  When I have visitors from Istanbul that I want to impress all I have to do is call :-)



Eski Çeşme Mahallesi Davulcu Ali Sokak No: 17
48400 Bodrum
Tel: 0 252 316 52 74

www.halabodrum.com





Daha once bir kaç defa bu mekanın önünden geçmiştim, duvarında “Ha la Bodrum” yazan küçük bir  tabela var….kocaman bir bahçe içinde eski bir Bodrum evi…ne olduğunu hep merak ederdim…lokanta diye düşündüm ama hiç bir hareket göremeyince kapalı diye düşündüm. Daha sonra bir arkadaşımın- Nebahat - sahibini çok iyi tanıdığını öğrendim. Burası yeni açılan 5 odalı bir butik otelmiş ve aynı zamanda önceden haber vermek kaydıyla özel kahvaltı-yemek servisi veriyormuş. Biz de Nebahat ve onun iki arkadaşıyla beraber bir gün öğle yemeği için gittik. 


evin girişi- entrance to the house




Sahibi ve işletmecisi Leyla hanım (ve eşi) dünya tatlısı ve çok zevkli.  Bu ev eşinin ailesine aitmis ve eşi de bu evde doğmuş. İçi olağanüstü zevkli döşenmiş. Çok emek verilmiş, odaların hepsine banyo yapılmiş, şömineli mutfak harika…hele hele limon ağıçlarıyla dolu bahçe rüya gibi…kediler, köpekler, papağın var..böyle bir evim olsa bahçeden dışarı adım atmam…



Yılbaşında kankam ve saygıdeğer eşi Erkal Yavi Bodruma geldiklerine kahvaltı için buraya götürdüm…seçimimden dolayı 10 puan aldım! Bahçe fotolarını Ayfer daha göndermedi, onları sonra ekleyeceğim...


Ben, Ayfer ve Leyla hanım ve köpişler-Me, Ayfer,Leyla & two of her dogs

brunch soframız...our brunch table....

Sofradaki yılbaşı süsleri...new years decorations

zeytin ağıcı içinden çıkan incir ağıcı- this is an olive tree with a fig tree growing out of the middle

ben...me






6 yorum:

  1. çok beğendim..7 gün evvel istanbul a döndüm.bir gün mutlaka gelicem..iyi sezonlar oğuz özgür oguzfree@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarınızı ne kadar da güzel yazmışsınız,içten , sıcacık ve bir o kadar sade ve samimi.Büyük bir keyifle okudum,Elinize kaleminize sağlık.teşekkür ederim.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim

      Sil
  3. daha sık yazı yazmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim...memleket o kadar karisik ki icimden gelmiyor su aralar

      Sil